reklama

Smrť kultúre smrti!

Pozor, je tu ohrozenie! Pridaj sa k nám. My ochránime teba a toho, čoho si ty súčasťou. Rodinu. Zachováme dedičstvo tvojich predkov aj pre tvojich potomkov. Sú nás milióny. Nepodľahneme zákerným snahám, úkladom a systematickým plánom rozbiť rodinu. Zničiť ju. Už zajtra môže byť neskoro. Kultúra smrti číha a naša ľahostajnosť jej nahráva. Každý deň sme svedkami úpadku rodiny. Kultúra smrti zabíja rodinu. Zastavme to! Smrť kultúre smrti!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (206)

Dúfam, že podobnú logiku za svojho života budem vnímať už len v dokumentárnych filmoch o technikách manipulácie verejnej mienky alebo v historických filmoch o nástupe systémov neslobody: fašizmu, komunizmu či teokracie k moci.

Začínam pociťovať, že sa nám vytrvalo podprahovo podsúva: Si za registrované partnerstvá párov rovnakého pohlavia alebo podporuješ klasickú rodinu? Vyber si na čej strane stojíš. Chceš podporovať rodinu, alebo si súčasťou kultúry smrti?

Keď človek podporuje rodinu, nemusí mať problém s registrovanými partnerstvami párov rovnakého pohlavia. A keď niekto podporuje registrované partnerstvá párov rovnakého pohlavia, tým nijakým spôsobom nemusí mať úmysle byť proti rodine a naopak môže byť aj jej podporovateľ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Verím, že v tomto postoji nie som sám.

Stanislav Fořt

Stanislav Fořt

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám rád slobodu, je to moja životná filozofia a môj životný kompas. Som pozorovateľ sveta. Fascinujú ma neviditeľné veci, ktoré hýbu dušou človeka. Zaujímam sa o happyológiu a dlhovekosť. Som couchsurfer. Obohacujú ma stretnutia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu