reklama

Prezidentské voľby: škrtám možnosť "nevolič"

Takto o tyzden uz budem vediet vysledok. Dvojicu, z ktorej jeden bude dalsich 5 rokov prezidentom SR. Chcel by som, aby Slovensko neovladla statostrana a za nou stojaci oligarchovia a neskoncili sme ako na Ukrajine. Chcel by som, aby som sa za zvoleneho prezidenta uz nemusel hanbit.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Za dobreho anjela obdivujem Kisku rovnako ako pani Siracku za ligu proti rakovine.
Bohuzial ale p. Siracka nekandiduje za prezidentku.

U mna najlepsi kandidat by bola kombinacia Knazkovho novembra, Kiskovho dobreho anjela a Prochazkovej energie, znalosti ustavneho prava a odhodlanosti. Ale ked sa vratim z idealneho sveta do realneho, tak dam hlas ktoremukolvek z tychto troch, ktory bude mat najvacsiu sancu v II. kole voci Ficovi. Mat tak vestecku gulu a vediet, ktory z nich to je?

Co by som urcite zazit nechcel, by bola volba medzi Ficom a Hrusovskym. De ja vu: Meciar vs. Gasparovic. Takej volby by som sa uz nezucastnil. Ale to vdaka Bohu zda sa, teraz nehrozi. Vtedy ziskal Gasparovic v I. kole 22,28% hlasov a Meciar 32,73%. V druhom kole ale Meciara necakane porazil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za to, ze sa voci Ficovi vygenerovali hned niekolki negorili kandidati, za ktorych by som sa v prezidentskom urade prvykrat nemusel hanbit a maju realnu sancu na zvolenie, za to som na Slovensko hrdy. Rozhodol som sa u mna skrtnut moznost nevolic.

Snad sa mi budu tie hlasy vo volebnej komisii v sobotu 15. marca dobre pocitat.

Stanislav Fořt

Stanislav Fořt

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám rád slobodu, je to moja životná filozofia a môj životný kompas. Som pozorovateľ sveta. Fascinujú ma neviditeľné veci, ktoré hýbu dušou človeka. Zaujímam sa o happyológiu a dlhovekosť. Som couchsurfer. Obohacujú ma stretnutia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu