reklama

Kanadská nielen hokejová tvorivosť

Dnes je 17. máj.Udiali sa v ňom dve udalosti. Tak ako každý rok prebehol medzinárodný deň boja proti homofóbii.A slovenskí hokejisti vo fantasickom zápase šokujúco zdolali tím Kanady a postúpili do semifinále majstrovstiev sveta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu

To už sa každý rok neopakuje. O to máme všetci väčšiu radosť. Kto by si chcel pozrieť ešte raz a ešte raz a ešte raz .... všetky góly s originálnym fínskym komentárom, môže si ich pozrieť tu:

http://www.youtube.com/watch?v=VtDu8En6Wag

Hádajte komu fínsky komentátor držal palce ?!

Slovenským hokejistom gratulujem a držím palce v bojoch o medaily.
A rovnako tak tvorcom plagátu, ktorý je pripojený k tomuto blogu.

Dnešok má špeciálne príjemnú víťaznú príchuť :)
... aspoň tá hokejová časť.

Stanislav Fořt

Stanislav Fořt

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám rád slobodu, je to moja životná filozofia a môj životný kompas. Som pozorovateľ sveta. Fascinujú ma neviditeľné veci, ktoré hýbu dušou človeka. Zaujímam sa o happyológiu a dlhovekosť. Som couchsurfer. Obohacujú ma stretnutia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu