reklama

Akí sú ľudia?

Najprv ich nudí byť deťmi a ponáhľajú sa, aby dospeli. A keď už sú dospelí, zase túžia byť deťmi. Najprv strácajú zdravie, aby zarobili peniaze, a potom utrácajú peniaze na to, aby si dali do poriadku zdravie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Toľko sa strachujú o budúcnosť, až zabúdajú na prítomnosť.

Žijú, akoby nikdy nemali zomrieť a umierajú, akoby nikdy nežili.

Ľudia sa príliš porovnávajú s inými, príliš kladú dôraz na napĺňanie očakávaní iných a divia sa, že aj keď sú považovaní za úspešných, predsa nie sú šťasní. Okolie prekričalo slabý hlások ich vlastnej duše.

Niektorí ekonomicky uspeli a napriek tomu cítia deficity. Nenašli pokoj v duši. Čosi asi bude na myšlienke, že bohatý nie je ten, kto má najviac, ale ten, komu chýba najmenej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia zabudnú na to, čo ste povedali.
Ľudia zabudnú na to, čo ste im dali.
Ale nikdy nezabudnú, ako sa pri vás cítili.

Pekný víkend :)

Stanislav Fořt

Stanislav Fořt

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám rád slobodu, je to moja životná filozofia a môj životný kompas. Som pozorovateľ sveta. Fascinujú ma neviditeľné veci, ktoré hýbu dušou človeka. Zaujímam sa o happyológiu a dlhovekosť. Som couchsurfer. Obohacujú ma stretnutia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu