reklama

Investoval som

Držal som sa zlatého pravidla investora. Robiť presný opak toho, čo robí väčšina. A tak, keď sa väčšina pustila do znižovania deficitov, ja sa idem pustiť do znižovania prebytkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

(tukových)

Do čoho investovať v tejto neistej dobe?
Rozhodol som sa, že investujem do svojho zdravia.

K narodeninám som si cez mestskú kartu kúpil pernamentku na plaváreň s 20% zľavou.

Pár dní na to zdražela ďalším záujemcom o 10%.

Čo myslíte, je tento inflačný vánok predzvesťou blížiacej sa apokalypsy rúcania sa dlhmi preťažených erárnych kás a globálneho systému frakčného bankovníctva?

Alebo je to len mávnutie motýlích krídel, ktoré nestojí za reč?

Stanislav Fořt

Stanislav Fořt

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám rád slobodu, je to moja životná filozofia a môj životný kompas. Som pozorovateľ sveta. Fascinujú ma neviditeľné veci, ktoré hýbu dušou človeka. Zaujímam sa o happyológiu a dlhovekosť. Som couchsurfer. Obohacujú ma stretnutia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu