reklama

Komentar k vysledku greckych volieb

Nova grecka vlada potrebuje vlastnu tlaciaren penazi nezavislu od Frankfurtu a vysporiadat sa s veritelmi v intervale dlhorocne moratorium na splacanie az odpisanie dlhu .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Odpis dlhu znamena plnenie Slovenska v trvalom eurovale, do ktoreho SaS nechcela vstupovat. Zelal by som Ficovi a KDH, aby sa tak stalo vo volebnom roku spolu s novymi danovymi priznaniami a odvodovymi povinnostami pre Slovakov, ktore SMER zaviedol. SaSke sluzi ku cti, ze sme ako jedina krajina EU neposlali do GR 800 mil. eur "bilateralnej pozicky" . To, ze GR dlh je nesplatitelny bolo jasne uz v roku 2010. Jedine, co sa ziskalo bol cas, aby sa GR dlh zo sukromnych bank (ktorych stratu by museli zatiahnut ich akcionari) previedol na verejne institucie (ktorych stratu zatiahnu danovi poplatnici). Inymi slovami, vsetko ide podla planu.

Stanislav Fořt

Stanislav Fořt

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám rád slobodu, je to moja životná filozofia a môj životný kompas. Som pozorovateľ sveta. Fascinujú ma neviditeľné veci, ktoré hýbu dušou človeka. Zaujímam sa o happyológiu a dlhovekosť. Som couchsurfer. Obohacujú ma stretnutia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu