reklama

Istotám česť alebo konečné riešenie živnostníckej otázky?

Denník SME uverejnil podrobný prehľad zmien, ktoré čakajú živnostenský stav od nového roku 2013: http://ekonomika.sme.sk/c/6669348/zivnostnici-coskoro-zacnu-odvadzat-viac-prehlad-na-rok-2013.html

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Po tom, ako SMER so súhlasom sociálne cítiaceho nájomníka Pionierskeho paláca:

- zvýšil plošne správne poplatky vrátane registračnej dane na autá,

- znížil o viac ako polovicu výšku úspor, ktoré odchádzajú ľuďom na ich súkromné dôchodkové účty,

- významne zodvodnil prácu na dohodu vrátane dôchodcov, študentov a mamičiek na materskej dovolenke,

- zrušil paušálne výdavky pri príjme z prenájmu a núti dedka, ktorý prenajíma garáž, aby si hľadal účtovníčku, 

- znovuzaviedol koncesionárske poplatky, ktoré už boli zákonom od 1.1.2013 zrušené, 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

....

pokračuje vo svojom ťažení cielene a systematicky ďalej po zdravotných sestrách a učiteľoch aj pri ďaších "milionároch", nepriateľoch sociálneho štátu, teda u živnostníkov. 

Živnostníci Ficove istoty pocítia už pri platení preddavkov do sociálnej a zdravotnej poisťovne splatných do 8.2.2013; naplno o rok pri podávani daňového priznania za rok 2013. 

Na prekvapenie mnohých živnostníkov sa od pána ministra Richtera dokonca dozvedajú, že s tým predsa živnostníci súhlasili. Proste ľud vyzval a majster istota len plní jeho želania, asi tak nejako sa nám to snaží pán minister vysvetliť.

Má SMER záujem na konečnonm riešení živnostníckej otázky?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Istotám česť!

Stanislav Fořt

Stanislav Fořt

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám rád slobodu, je to moja životná filozofia a môj životný kompas. Som pozorovateľ sveta. Fascinujú ma neviditeľné veci, ktoré hýbu dušou človeka. Zaujímam sa o happyológiu a dlhovekosť. Som couchsurfer. Obohacujú ma stretnutia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu