reklama

Ako hlasovali jednotliví poslanci o registrovaných partnerstvách?

6. novembra o 11:10 prebehlo v slovenskom parlamente hlasovanie o návrhu zákona trojice poslancov za SaS: (Lucia Nicholsonová, Juraj Droba a Martin Poliačik) o registrovaných partnerstvách. Návrh podľa očakávaní nezískal dostatočnú podporu na to, aby postúpil do druhého čítania, kde by mohla prebehnúť vecná debata o jeho jednotlivých ustanoveniach s možnosťou podávať doplňujúce alebo pozmeňujúce návrhy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (100)
Obrázok blogu

V každom prípade, aj keď bolo zrejmé že návrh neuspeje, výsledok hlasovania má pre mňa význam a bol som naň zvedavý. Umožňuje mi oboznámiť sa menovite u každého prítomného poslanca s jeho hodnotovým postojom a teda aj perspektívou do budúcnosti.

Som rád, že za neodmietnutie návrhu hlasovali poslanci z viacerých poslaneckých klubov.

Okrem predkladateľov a poslancov za SaS by som sa týmto rád poďakoval za neodmietnutie návrhu týmto poslancom:

(hlasovali ZA):
Mikuláš Huba (OĽaNO)
Ján Mičovský (OĽaNO)
Jozef Viskupič (OĽaNO)
Peter Pollák (OĽaNO)
Rudolf Chmel (Most-Híd)
Lucia Žitňanská (SDKÚ-DS)
Magdaléna Vášaryová (SDKÚ-DS)
Miroslav Beblavý (SDKÚ-DS)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(zdržali sa hlasovania):

Radoslav Prochádzka (KDH)
Ľuboš Blaha (SMER-SD)
Dušan Jarjabek (SMER-SD)
Anton Martvoň (SMER-SD)
Róbert Madej (SMER-SD)
Andrej Kolesík (SMER-SD)
Pavol Paška (SMER-SD)
Otto Brixi (SMER-SD)
Helena Mezenská (OĽaNO)
Miroslav Kadúc (OĽaNO)
Poslanecký klub Most-Híd
Martin Fedor (SDKÚ-DS)
Pavol Frešo (SDKÚ-DS)
Viliam Novotný (SDKÚ-DS)

Nezaradení poslanci: Daniel Lipšic a Alojz Hlina hlasovali proti návrhu, rovnako ako Igor Matovič, Mikuláš Dzurinda a takmer celý poslancký klub SMER-SD a KDH.

Stanislav Fořt

Stanislav Fořt

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám rád slobodu, je to moja životná filozofia a môj životný kompas. Som pozorovateľ sveta. Fascinujú ma neviditeľné veci, ktoré hýbu dušou človeka. Zaujímam sa o happyológiu a dlhovekosť. Som couchsurfer. Obohacujú ma stretnutia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu