Ako hlasovali jednotliví poslanci o registrovaných partnerstvách?

Autor: Stanislav Fořt | 6.11.2012 o 12:07 | Karma článku: 9,71 | Prečítané:  2754x

6. novembra o 11:10 prebehlo v slovenskom parlamente hlasovanie o návrhu zákona trojice poslancov za SaS: (Lucia Nicholsonová, Juraj Droba a Martin Poliačik) o registrovaných partnerstvách. Návrh podľa očakávaní nezískal dostatočnú podporu na to, aby postúpil do druhého čítania, kde by mohla prebehnúť vecná debata o jeho jednotlivých ustanoveniach s možnosťou podávať doplňujúce alebo pozmeňujúce návrhy.

V každom prípade, aj keď bolo zrejmé že návrh neuspeje, výsledok hlasovania má pre mňa význam a bol som naň zvedavý. Umožňuje mi oboznámiť sa menovite u každého prítomného poslanca s jeho hodnotovým postojom a teda aj perspektívou do budúcnosti.

Som rád, že za neodmietnutie návrhu hlasovali poslanci z viacerých poslaneckých klubov.

Okrem predkladateľov a poslancov za SaS by som sa týmto rád poďakoval za neodmietnutie návrhu týmto poslancom:

(hlasovali ZA):
Mikuláš Huba (OĽaNO)
Ján Mičovský (OĽaNO)
Jozef Viskupič (OĽaNO)
Peter Pollák (OĽaNO)
Rudolf Chmel (Most-Híd)
Lucia Žitňanská (SDKÚ-DS)
Magdaléna Vášaryová (SDKÚ-DS)
Miroslav Beblavý (SDKÚ-DS)

(zdržali sa hlasovania):

Radoslav Prochádzka (KDH)
Ľuboš Blaha (SMER-SD)
Dušan Jarjabek (SMER-SD)
Anton Martvoň (SMER-SD)
Róbert Madej (SMER-SD)
Andrej Kolesík (SMER-SD)
Pavol Paška (SMER-SD)
Otto Brixi (SMER-SD)
Helena Mezenská (OĽaNO)
Miroslav Kadúc (OĽaNO)
Poslanecký klub Most-Híd
Martin Fedor (SDKÚ-DS)
Pavol Frešo (SDKÚ-DS)
Viliam Novotný (SDKÚ-DS)

Nezaradení poslanci: Daniel Lipšic a Alojz Hlina hlasovali proti návrhu, rovnako ako Igor Matovič, Mikuláš Dzurinda a takmer celý poslancký klub SMER-SD a KDH.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Útok pri istanbulskom štadióne neprežilo 38 ľudí

K útoku sa nikto neprihlásil, stopy majú ukazovať na Kurdskú robotnícku stranu.

PLUS

Na trhu platí: Zmanipuluj, čo môžeš a urvi, čo sa dá

Marketing je vojna vedená mierovými prostriedkami.

KULTÚRA

Vybrali sa na nebezpečnú púť za úžasným jedlom

Niekoľko rokov vchádzali do arabských kuchýň, kde sa dozviete aj to, čo nechcete.


Už ste čítali?