reklama

Zabetónuje sa na Slovensku banánová republika?

Obávam sa, že tu nejde o zlyhanie jednotlivcov, ale o systematické tunelovanie štátu volebnými sponzormi a "akcionármi politických strán" ktoré sa deje dlhodobo v línii Mečiar-Dzurinda-Fico za aktívneho krytia orgánmi činnými v trestnom konaní a obávam sa, že v súčasnosti aj hlavou štátu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)
Obrázok blogu


Je otázkou do akej miery sú média, justícia a "štatutári štátu" (vrcholoví politici) previazaní a súčinní s gorilou. Externé symptómy dávajú tušiť, že momentálne pozeráme len na špičku obrovského ľadovca, ktorý keď sa nerozbije, tak nás utopí.

Tu kozmetika nepomôže, chce to radikálny rez. Skalpel držia voliči, časť justície - jednotlivci ochotní sa napriek teplým doživotným miestam postaviť proti goriliemu systému a politici, ochotní prijať aj utopenie dlhoročných priateľov či súputníkov, za ktorými sú aj zásluhy a vysporiadať sa s gorilou mafiou stojacou dlhé roky za financovaním politických strán.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby som nezažil 89-ty a nedávno nevidel arabskú jar, povedal by som, že je to nemožné. Samočistiaca schopnosť upadla do hlbokého bezvedomia. Chce to externý implulz od tých, ktorí sa na gorile nijak nepodielali. Spolu musia naraz zatiahnuť voliči, negorilie politické zoskupenia, negorilí novinári, negorilí prokurátori, sudcovia a vyšetrovatelia a čistí členovia gorilých politických strán.

Dávid voči Goliášovi. S odvahou a vierou proti gorilej presile. Každý na svojom fronte.

Buďte ľahostajní k nahrávkam s hlasom podobným.
Buďte ľahostajní k zmluvám, kde sa predávajú pozície vysokých štátnych úradníkov.
Buďte ľahostajní ku gorile. Domácej aj bruselskej.
Buďte ľahostajní k zadlžovaniu štátu, ktoré gorilu vyživuje.
Budťe ľahostajní k svojmu právu hlasovať vo voľbách a referendách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A stanete sa súčasťou gorily: jej kolaboranti alebo jej platiacimi otrokmi.
Buďte ľahostajní a stanete sa vrahmi vlastnej budúcnosti.

Stanislav Fořt

Stanislav Fořt

Bloger 
  • Počet článkov:  93
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Mám rád slobodu, je to moja životná filozofia a môj životný kompas. Som pozorovateľ sveta. Fascinujú ma neviditeľné veci, ktoré hýbu dušou človeka. Zaujímam sa o happyológiu a dlhovekosť. Som couchsurfer. Obohacujú ma stretnutia. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu